martes, 6 de febrero de 2018

TEXTOS DE LA SETMANA BLANCA.

ANDORRA per Alex V.

EsquiadorEl 28 de gener, diumenge, vam marxar a Andorra; vam anar amb autocar, eren quatre hores i entre que paràvem a menjar, unes cinc hores. Quan vam arribar vam escollir les habitacions. Jo anava amb el Pol, ell no sabia esquiar tan bé com jo, perquè jo sé esquiar molt bé.

El primer dia van decidir els grups i jo anava amb el grup més alt de la meva categoria. El segon dia ja vam començar a esquiar normal, per blaves, vermelles, imaginàrium,... Però al tercer dia va passar algo, em van dir d'anar amb el grup alt-baix, el grup de segon de ESO i vaig dir que m'ho pensaria perquè era de molt nivell; però a part va passar una altra cosa, que el Juan i l'Alexia es van lesionar i no van poder seguir esquiant. El quart dia, el dijous anava a ser el més divertit perquè anàvem a Caldea i feiem activitats com el "donuts", però a part aquest dia va nevar molt i hi havia molta boira, ens vam tirar per la Coma Blanca i no es veia però gens. El cinquè i últim dia també va nevar molt més i a sobre erem a 4 sota zero i feia un munt de fred, però vam anar per negres amb tota la boira, va ser espectacular!



MEJORANDO por Joel.

Gif JoystickEl viaje fue un poco largo, casi todo el mundo estaba pegado a la pantalla de un aparato electrónico, o con unos altavoces, cascos auriculares, MP 3... Pero yo no, como no tenía nada de eso, no podía jugar. Cuando ya llevábamos dos horas, hicimos una pausa para comer detrás de un hotel en donde en un bar había una máquina para coger diversos tipos de objetos.

Cuando llegamos estuvimos un buen rato para que cada uno cogiera su maleta, cuando entramos nos dieron unas llaves donde ponía el número de la habitación, nosotros teníamos la 212 y era pequeña, tenía dos camas, lavabo con ducha, vater y lavamanos. También tenía televisor, un armario y una mesita que sujetaba la televisión.

Nuestro primer día de esquí fue así: nos probamos las botas y alquilamos los esquís, nos pusieron por grupos y nos pusimos a esquiar.

Los siguientes días fueron iguales, a las 8.20h desayunábamos y a las 21.20h cenábamos. Mi pista preferida fue el "X Cron" porque tenía una cosa que todos los demás tele-arrastres no tenían, que era de dos personas.


PEL PIRINEU per Arnau D.

Resultat d'imatges de farmacia lliviaEl diumenge passat vaig anar a Llívia, un poblet de Catalunya ficat dins de França. Vam sortir a passejar i vam veure la farmàcia més antiga de Europa.

El dilluns vam anar als "Bains de Llo" que són unes piscines d'aigua termal, hi havien quatre piscines, una a dintre i tres a l'aire lliure, el millor era banyar-te fora, perquè al voltant estava ple de neu; també hi havien saunes, jo vaig entrar a una, però no vaig aguantar res de temps, per la tarda vam anar a menjar un crep a Puigcerdà, només vam menjar el meu germà i jo.

El dimarts vam anar a L'Animalie i vam veure molts animals diferents com els llops, els óssos i per casualitat perquè surten molt poc temps ja que estan hivernant.

El dimecres ja vam tornar i vam anar a veure la pel·lícula "El corredor del laberisto" la cura mortal, va ser molt divertida.


EXCURSIÓ A LA NEU per Alex C.

AutobusPrimer de tot vem anar a l'autocar, el viatge durava quatre hores. Vam parar a un hotel a dinar, vaig dinar salsitxa i macarrons i vam jugar a l'infectat. Vam tornar a l'autocar, quan vam arribar vam deixar la maleta a l'hotel i directament vam anar a llogar les botes, els pals, els esquís. Vam deixar-ho a l'iglú i vam pujar a l'autocar per atornar a l'hotel, vam anar a l'habitació. Jo dormia amb l'Alex D. Vam baixara asopar i l'Alex V, l'Alex D, el Pol, el Quim, l'Antonio, el Joel, l'Aitor i jo vam veure el partit del Barça.

Al següent dia vem anar a les pistes, ens van separar per grups i vam anar a esquiar. I tots els dies així. La monitora es deia Eve, al tercer dia ens volien pujar del mig-mig al mig-alt. Va ser molt divertit, m'ho vaig passar genial i per la nit feiem molta gresca amb tots.


MI ASCENSO por Antonio.

El día 28 de Enero me fui de Semana Blanca con el colegio: 6º de Primaria, 1º de ESO y 2ª de ESO. El viaje duró cuatro horas y media; mi compañero en el autocar era Juan. Juan se había traído: doritos, chetos, rufles, patatas,... se los trajo para comérselos en el viaje, cuando abrió la bolsa de chetos, Carlos anunció que no se podía comer, lo cual produjo un bajón tremendo en Juan.

EsquiAl llegar alquilamos las botas y los esquís y escogimos habitación, todos los niños de sexto que estábamos allí queríamos una de tres, pero por desgracia solo había una y como era mi día de suerte gané.

Segundo día, me acababa de despertar por mi compañero Aitor, yo desperté a Juan, desayunamos y nos fuimos a esquiar. nos dividieron en tres : babys, azules, rojas y negras. Los que iban en el grupo de azules nos dividieron en tres grupos: bajos, medios y altos. Yo primero iba con los medios, pero en seguida subí al grupo alto y me lo pasé genial.


NI SETMANA DE NEU, NI SETMANA BLANCA per Nora.

Resultat d'imatges de valladolidJo no vaig anar a la setmana de laneu, però vaig anar de viatge amb la meva mare i la meva tita iaia. Vaig anar a Valladolid al casament del cosí de la meva mare.

Ens vam anar amb l'AVE i vam tenir que agafar dos trens, Vam pujar a l'AVE a les set en punt i vam arribar a les dotze i mitja, i quan vem arribar feia molt de fred.

Al dia següent ja era el casament, llavors vam haver d'agafar un taxi, però quasi tots van arribar abans. Després els meus cosins segons i jo, ens vam anar correns a fora amb els confetis i les serpentines, però jo no vaig sortir perquè estava plovent i es va quedar tot al terra.

Al dia següent ja ens vam anar de Valladolid, però en avió perquè trigava una hora, també la meva tita iaia no s'en va anar, es va quedar fins el dissabte, és a dir, un dia més.


LA NEU per Quim.

Primer quan vam entrar a l'autocar vem dir "Adéu" als nostres pares des de3 dins de l'autocar i quan vem arrencar, tothom va començar a parlar de les seves coses que anaven a fer o com seria el que anàvem a fer. Teniem que arribar a un lloc on anàvem a dinar i quan vem arribar ens vam posar a dinar el que haviem portat.

Quan vem arribar a l'hotel va ser un embolic perquè estàvem moltes persones, també hi havien moltes maletes i estaven acumulades a un lloc, a més tots estàvem parlant molt fort i cridant. A mi a l'habitació em va tocar amb en Joel, a una habitació de dos. Una hora més tard vem anar a pistes per llogar el material, per exemple: esquís, botes, pals, casc (sinó en teniem); però com jo vaig portar les meves botes, no em feia falta llogar-les.

Al dia següent, el dilluns, vem anar ja a esquiar, ens van classificar per grups i més tard vem anar a esquiar. A mi em van posar amb quatre nens de la meva classe: la Blanca, l'Antonio, la Giulia i l'Alex V.

El segon dia em vaig despertar amb força i també vaig esquiar. Per la tarda vem anar a comprar menjar, també vem fer una visita turística per Encamp, que és el poble d'Andorra on estava el nostre hotel.

El dimecres també vaig esquiar amb força, fia molta calor i a la tarda vem fer tubbing per una pista bastant gran.

Imatge relacionada

El dijous va ser el meu millor dia perquè primer vem esquiar com tots els dies i per la tarda vem fer la millor activitat de tota la setmana, que va ser Caldea, que són unes piscines que estan a 33,2ºC, estan molt calentes. Hi ha diferents coses com: jacuzzis, jacuzzis exteriors, banys indo-romans, piscines interiors i exteriors, dos tipus de saunes,... vem estar com dues hores i mitja i vaig acabar molt bé!.

I l'endemà pel matí vem baixar les maletes a baix i vem anar a esquiar i per la tarda cap a casa!

No hay comentarios:

Publicar un comentario