miércoles, 10 de enero de 2018

ANÈCDOTES D'AQUEST NADAL.

EL MEU NADAL per Àlex D.
Resultat d'imatges de play 4
En aquest Nadal m'han regalat moltes coses, com per exemple: tres jocs de la Play 4, un joc que es diu Cara Esplax, un rellotge, roba, un gos,...

Aquest Nadal he anat amb l'Arnau Duch a les dues cavalcades dels Reis, la del matí a la platja i la de la tarda nit als carrers.

Vaig jugar un partit de futbol contra el Molins 99, jo que soc el porter vaig ficar un gol camp a camp i just era el gol de l'empat.

L'últim dia de vacances van vindre a la meva casa: l'Arnau M, l'Arnau D i el Pancho; vam jugar a la Play i estàvem menjant galetes i en Pancho es va pensar que la boleta de xocolata era una caca i va començar a riure i a cridar, va ser molt divertit. Però desastrosament durant aquests Nadals va haver un incendi al Poal on hi viuen: en Joel, l'Antonio, el Juanito i l'Àlex C.



L'INCENDI INESPERAT per Joel.

Resultat d'imatges de incendi castelldefelsAl Nadal va passar que, mentre estava jugant a la Play, una persona va encendreun petard a la muntanya i poc a poc es va anar transformant en el primer incendi de l'any.

Jo no m'havia assabentat de res i sinó fod pel meu pare i la meva mare, seguiria jugant a la Play com si res. Després vam pujar a la part de dalt del nostre edifici i vam veure el foc al costat de casa nostre, ens vam anar al costat on hi havia tota la gent d'en Maragall III, després vam parlar amb la gent que truqués als bombers perquè no havien aparegut; el foc anava creixent i creixent fins que va arribar als cables eléctrics (per això es va apagar la llum).

Després d'una bona estona vaig anar a casa del Juan i vam parlar de l'incendi i de com havia sigut provocat.




LES TRADICIONS per Quim.

 A la meva família la tradició del Pare Noel és que sopem amb la meva àvia, i quan acabem anem a dormir a casa meva i al dia següent obrim els regals que hi ha sota de l'arbre. A mi aquest any m'han regalat per Pare Noel: una bicicleta, una pistola Nerf que llença dards, uns pantalons i uns mitjons per esquiar, també 150€ i xuxes; per a dinar anem a casa del meu avi.

També a la meva família la tradició de Reis es que porten regals a casa meva, a casa de la meva padrina i a casa del meu padrí, i llavors nosaltres: la meva mare i jo, anem a cada del meu padrí a recollir els regals i més tard anem a casa de la meva padrina a recollir els regals i sempre estic molt content amb el que m'han portat a casa dels meus padrins.

Casas nevadas



LA CABALGATA Y LAS UVAS por Nora.

La Cabalgata y las uvas es lo que más me gusta de la Navidad, porque me lo paso bien con mi familia y con mis amigos.

Resultat d'imatges de cavalcada castelldefelsLa Cabalgata la veo con mi mejor amiga que se llama Elsa. Yo nunca participo, porque no me gusta, pero algún año lo probaré. La Cabalgata consiste en que los niños que participan van montados en carrozas de diferentes estilos y nos tienen que tirar caramelos. La Cabalgata siempre en todos los años, empiezan desde el castillo hasta la plaza de la Iglesia.

Las uvas las celebro con la familia de mi madre, y siempre me dan algún regalo. Las uvas consiste en que a las 12 de la noche te tienes que comer las 12 uvas, pero en otros países se comen otras cosas.



DESPRÉS DEL VIATGE SUPERDIVERTIT, L'INCENDI per Àlex C.


Resultat d'imatges de berlinVaig estar a Berlín amb els meus amics del futbol que es diuen adrià i Roger. Va ser sorpresa, no sabiem que anavem junts. Al començament del vol vaig patir molt, es movia moltíssim i pensava que ens moririem doncs vam estar tres hores així.

Vam visitar el mur que separa Berlín, la porta de Brandeburg, la sinagoga que és la catedral dels jueus: la história dels jueus és que Hitler els va assasinar a quasi tots.

Vam passar el Cap d'Any a Berlín i vam anar a veure els petards, hi havia molta gent que estava drogada.

Vam tornar a Castelldefels i vam veure un incendi a la muntanya al costat de la casa nostra, vam patir molt però els bombers el van apagar bastant ràpid i vam pujar a felicitar-los. Va cremar 6,9 hetàries.



EL DIA 1 DE GENER per Antonio.

El dia 1 de Gener es va cremar la muntanya d'enfront de la meva casa i ens va tocar evacuar, però millor si comencem del principi.


Resultat d'imatges de gifs marisco
M'havia llevat d'hora i vaig esmorzar com sempre, em vaig vestir elegant i vaig anar a la casa de la meva tieta. Vaig menjar boques de cranc, sopa i carn. Tot estava boníssim, però lo millor de tot sense dubte van ser les boques de cranc.

Després quan esperàvem fer el Cagatió, el meu germà va sortir a jugar a futbol, no va durar ni dos minuts quan el meu cosí va portar al Joel coix.

Per això a dos quarts de sis vaig escoltar dos "boms" i un mini "bom", després de cinc minuts la policia ens va fer evacuar a tots. L'incendi era enorme, hi havien flames de sis metres, més de tres muntanyes arrasades, cremades i xurruscades pel foc, però encara així al carrer feia molt fred i llavors la meva mare va trucar a la mare d'en Juan i vaig anar a la seva casa, després d'una estona va vindre la meva àvia i ens vam anar a la seva casa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario